Συχνές Ερωτήσεις
-
Ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι 2-3 ώρες και αυτό πριν προλάβει να επεξεργαστεί από το αρμόδιο τμήμα. Εάν επιθυμείτε την
ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε καλέστε μας στο 2641031878 ή στείλτε μας email στο customercare@zark.com.gr -
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email ότι η παραγγελία σας είναι στο στάδιο της επεξεργασίας κ ότι σύντομα θα είναι κοντά σας.
-
Ενδέχεται να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα, σε αυτή την περίπτωση απευθυνθείτε στην τράπεζα σας για να σας ενημερώσει για τους λόγους που δεν γίνεται δεκτή.
-
Δυστυχώς παρόλο που το σύστημα μας κατά την παραγγελία σας έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να ακυρωθεί η παραγγελία σας και υποχρεούμαστε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας ενημερώσουμε.
-
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και εφόσον πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να γίνει η αλλαγή τότε θα ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφωνικά από το αρμόδιο τμήμα.
-
Στην περίπτωση όπου απουσιάζετε τότε ο courier θα επιχειρήσει να έρθει σε
επικοινωνία μαζί σας δυο επιπλέον φορές τις επόμενες εργάσιμες μέρες. Εάν και τότε δεν καταστεί δυνατή η επικοινωνία του μαζί σας, η παραγγελία σας θα επιστραφεί αυτομάτως σε εμάς.